京都地図の見方について(About the view of the Kyoto map) |
南くんとの会話で京都の地図の見方があるのを記憶しています。 通常地図を見る場合(1)の様に北を上にして見ますが、実際には(2)のように、南を上に向けて地図をみます。 (Although you do and look at north above like (1) when usually seeing a map, in fact, like (2), you turn south upwards and see a map.) その理由は、京都市内へ出向こうと思った場合、国道1号線か国道24号線か国道170号線 の3本の道路が京都市内に向けて通っていますので、この国道の流通量を調整することで 京都市内への車の流入を制限することができるそうで、 具体的な方法は、名神高速道路へのジャンクション、インターチェンジ付近で 道路停滞を意図的につくりあげることで周辺の国道に停滞を連鎖的に起こします。 実際には道路を遮断することは出来ないので、下記のような目的があるようです。 (Since three roads, national highway the No.1 line, national highway the No.24 line, or national highway the No.170 line, pass towards the inside of a capital city when it is thought that the reason will go out into a capital city, inflow of the car into a capital city can be restricted by adjusting the amount of circulation of this national highway). (1)標的に道路停滞により時間的に遅らせる
(2)停滞が起こっていることが、道路情報掲示板にて解かると、 標的が意図的に他の道路を選ぶか、他の交通手段を選ぶことになります。 よって、標的の人物の動き(動態)を操作するということです。 (If it turns out that stagnation has happened, other roads will be chosen intentionally or other means of transportation will be chosen. I understand that therefore, a motion of a person is operated) 公安の例外採用者組織ネットワークの人間が、標的を操作することを目的としているようです。
(It aims at operating The person of target) |
(1)北を上にして見た京都地図 The Kyoto map as which north was carried out and regarded above |
(2)南を上にして見た京都地図 The Kyoto map as which south was carried out and regarded above |
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